Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

20 August 2008

If you think Im corny then it will not make me sorry its your right to laugh at me




Er helt enig med Jan Thomas. Folk må følge sine drømmer på sin egen måte. Om dere synes at Jan Thomas ser uekte ut er han helt fantastisk på akkurat det han driver med. ( Jeg synes personlig at han ser meget bra ut)
Og jeg vet at mange nok blir provosert av bloggen min da jeg kan virke overfladisk og utseendefiksert. Utseende teller lite sammenlignet med å ha en god helse.

3 comments:

Anonymous said...

Hei! bare lurte på om hvordan du ble frisør. gikk du på vanlig skole eller privat frisør skole?

Anonymous said...

Go Monica!!! ;)

Monica said...

Hei... Jeg gikk på grunnkurs og frisørskole på Bergen yrkesskole. Deretter var jeg 2 år i lære i frisørsalong....