Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 July 2008



Gårsdagens outfit.... I går ar vi på party med VGlisten topp20.. Hva synes dere forresten om min nye hårfrisyre???








6 comments:

Anonymous said...

Jeg synes du var super fin på håret, etter min mening kledde du dette mye bedre.
Du ser ut som en moviestar;O)

Ps: Kul side forresten, må innom her hver dag;)

Take care.

lena said...

du ble utrolig fin på håret.

jeg tenker på å helbleke det,jeg så at de hadde organisk bleking i oslo.

bruker du å ta 2 omganger bleking elr holder det med 1 omgang fpår å få det så platina hvitt som du har det?

beklager alle spørsmålene.)

Monica said...

Hei lena:)Det skal holde med en gang ,men viktig med toning slik at håret får en kald og ikke gulaktig farge. Lykke til:)

lena said...

hei igjen,hva mente du med toning så det ikke blir gult,altså toning etterpå? jeg har tonet det før uten å helbleke det og da ble det ornasje,jeg har også stripet det før og korigerte det med sølvfarge elr noe,men den satt i toppen 2 uker

Anonymous said...

kjempestilig armbånd!hvor er det fra og hva koster det?

Monica said...

Halloen!!!jeg tar tar to minicoler i månd da holder fargen seg bedre ,det er mye jobb og holde en blond farge på topp hele tiden !!Armbåndet er kjøpt i københavn fikk det av kjæresten:):)