Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

14 August 2008

Hatt...






Nå har jeg fått på nye extentions og det var deilig:) Veronica Eriksen jobbet hardt i flere timer. Tusen takk for en godt utført jobb...I dag har jeg tatt på meg hatt, og bukse med seler så det håper jeg flere gjør siden det er kjempestilig og inn (GRY) :) Etter jobb i dag skal jeg til det nye huset mitt å innrede walk in garderoben. Gleder meg! plass til masse MASSE klær.. Kjæresten min har vært flink og jobbet hardt og lenge med å få det ferdig..

4 comments:

Anonymous said...

Heldige deg... walk-in garderobe : )))) grattis... nyyyyt det

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt den hvite blusen/overdelen... veldig nice.. du er en flott jente.. go girl : )) klem

Mvh. Linda Therese said...

Digg vegg btw :)

Monica said...

Hei hei blusen er kjøpt på H&M....