Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

15 August 2008

Maggie Wonka vår sommer 09



Maggie Wonka Maggie Wonka åpnet showet med modeller iført søte, blomstrete kjoler i knelengde, topper med belte og knyting i livet og enkle jeans. Halvveis ut fikk visningen et mer fargesterkt preg. Modellene entret podiet gjennom blomsterbuen på catwalken, iført knallrosa, grønt, lilla, blått og oransje. Vi så flotte, løse silkekjoler med voluminøse kraver i kontrastfarger.
MoramiMorami viste en søt og feminin kolleksjon med duse pasteller,påsydde margeritter, brokade og tyll blant spennende materialvalg. Dette gjorde kolleksjonen nydelig romantisk og sommerfrisk. Jeg synes personelig det er vakkert med pastell farger, hvis jeg kunne hadde jeg brukt roseblader på mitt mote show men det vil bli feil da det er et høst show.

1 comment:

Anonymous said...

Heisann! Takk for klippen og stripene du gjorde i dag! Kjempefornøyd! Har til og med skrytt av deg på bloggen min :)