Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

28 August 2008

Nydelige selskapskjoler....





Om du skal i bryllup og sliter med å velge kjole kan jeg komme med noen tips her...
1: Aaaaaaldri gå i hvit kjole. I bryllup er hvit BRUDEN sin farge.
2: Ikke ta av med oppsats og make-up. Det er bruden som skal skinne denne dagen og ikke prøv å se bedre ut enn henne.
3:Finn deg heller en søt eller vakker kjole enn en vulgær kort minikjole. Minikjolen kan du spare til julebordet.

3 comments:

Christina said...

Får jeg lov til å påføre listen din en ting?
- Ha sjal med. Spesielt om det er et kirkebryllup.

Søt blogg forresten:)

Nic said...

Hei. Lurte på en ting. Frisøren min bruker glansvask i håret, synes det blir så fort blasst og får en helt annen farge etter et par uker. Hvis jeg vil beholde samme fargen lenger, burde hun da bruke "vanlig" hårfarge? Svar gjerne på min blogg:)

Monica said...

Hei Nic... En glansvask holder bare i opptil 8 vask. Prøv heller en minicolor den trenger dypere inn i håret og holder lenger.