Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

27 August 2008

UGG!!!


Som alle vet bruker jeg ugg i alle farsonger de går til alt !!! De høye jeg har på meg her kjøpte jeg i Australia for 7 år siden. De er koselige og varme..

6 comments:

Anonymous said...

Hei hei er du frisøren til Ulrikke? Har dere lang venteliste i salongen?

Monica said...

hei ... Ja Ulrikke gjør håret sitt her:) kom innom eller ring 40004438 så skal vi ordne en time snarest til deg.....

Anonymous said...

Har du tråkket over???? Foten din ser jo helt rar ut.

Anonymous said...

ELLER JEG TROR HUN ER DRITE TRENGT:)

Anonymous said...

Hva syns du om srikke uggsene?

Monica said...

hei hei... Jeg eier et par blåe strikkede uggs og er veldig glad i de.. Hva synes du??