Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

29 October 2008

Gina Tricot!!!!


Gina Tricot med egen nettbutikk
Irriterer du deg grønn over lange handlekøer eller at yndingsplaggene fort blir utsolgt i butikk?
Denne uken åpnet Gina Tricot nettbutikk for Sverige, Danmark, Norge og Finland. Her kan du shoppe deg gjennom de ulike kolleksjonene, og utvalget er bra til at nettbutikken er nyåpnet.
Gina Tricot kom til Norge i fjor til flere nordmenns store glede.
Varene du bestiller på nett skal leveres fra tre til fem dager, og frakt- og ekspedisjonsavgifter kommer i tillegg.
Sjekk: www.ginatricot.com

10 comments:

Anonymous said...

har du en mail addresse?

Anonymous said...

Kjære Monica!
Kan ikke du blogge de øyenskyggene du bruker?? de/den du har på deg på det bildet du ser ned...de fra London.Farge og/eller nummer og merke? Hadde vært supert! Ps: passer det til grønne el brune øyne? Tusen takk på forhånd;)

Anonymous said...

Monica:)..personlig spm:jeg bare lurer på hvordan str du bruker i bh?

Anonymous said...

Kjære Mon igjen:) Ja hvilken mailadresse har du? vil gjerne spørre deg om noen råd..

Anonymous said...

den åpnet ikke i denne uken...handlet der for ivertfall 1 uke siden

Ida Kornelia said...

Det er ikke dårlig.
Du, jeg har linka til deg jeg:) Koselig om du linker meg tilbake.

Ida

Monica said...

Hei hei... øyenskygge er fra trucco.. har brukt eye color som heter luster underst. så har jeg brukt eyedust som heter darkness, og pollution øyenskygge. Dette er mørke og sorte farger som jeg mener passer til de fleste øye farger. Selv har jeg blå.
Ida Kornelia takk for linken og linket deg tilbake.
Klem Monica

Anonymous said...

Kjempe flott blogg du har!!:)
Lurer bare på hvor høy du er?
Synes du man kan gå med høye hæler selv om man er høy?

Anonymous said...

har du en mail addresse?

Monica said...

Hei ja jeg synes det er sexy med høye hæler uansett høyde!!!