Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

19 November 2008

Commes des garcons!!



Commes des Garçons
Intellektuell moteRai Kawakubo (66) er designeren bak merket Commes des Garçons, som direkte oversatt betyr: som guttene. Hun grunnla merket allerede i 1969 og har spesialisert seg på anti-mote og plagg som er inspirert av dekonstruksjon. Stoffene er ofte drapert rundt kroppen med sømmer som er klart synliggjort. Klærne kan ofte ha uvanlige arkitektoniske former, men følger likevel kroppens linjer. Likte dere klærene????Jeg synes de var litt kjedelige!

7 comments:

Anonymous said...

Hva bruker du for å få den helt kalde blondfargen? Kun bleking? Hvor lenge sitter du med blekingen i?

Og hva slags extension bruker du? Punktext.? Hvilket merke? Hvor mange fester? :)

Anonymous said...

Du har sikkert kjennskap til noen frisører i Oslo (?)

Har du en flink frisør/-er å anbefale?

Anonymous said...

jeg synes de klærene var kjempe kjedelige.. ble skikkelig skuffet...

Anonymous said...

kjempe kjedelige og såg billige ut, men det var de jo og...

Tanita said...

Nja, likte ikke klærene noe særlig :)

Monica said...

jeg bruker bleking med wella 3% i ca 3 kvarter, og så toning 10/6 i 20minutter. Jeg bruker Great lengths, små punkter, beste hair extension i verden! Har 200fester. Har ikke kjennskap til noen frisører i Oslo. Tror vi må få en salong i Oslo hihi, hoho :)

Anonymous said...

3 % var jo veldig lite da? Er du ganske lys fra før? Jeg må bruke 6 % med varme eller 9 % uten varme for å få en hvit blondfarge, og ikke gul.

Er toning det samme som minicolor? Hmm.. Tips til treatments for bleket, skadet hår? Mitt er så utrooolig slitt!