Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

13 November 2008

Frynsekjole!




Hei alle sammen, husk den nye åpningen av Vogue 1 des. på hotel norge. Alle er hjertlige velkommen og får et glass med champis pluss goddie bag.
ps! har kjøpt denne kjolen på HM, har du sett den i hvit???? Si gjerne i fra hvor, de her helt utsolgt for den på nette :-(...


19 comments:

Anonymous said...

Hei, jeg lurer på en ting.
Hvor mye koster det og bli sminket og sånn til f.eks ball ?
Må man avtale dag og tid, lenge før ? :)

Monica said...

hei, det koster 500 kr, bestill helst en uke før

Anonymous said...

Hva er aldersgrensen? kan hvem som helst komme? Hvordan er kleskoden?

Anonymous said...

Synes du var fin i den blå jeg! Kjedelig med hvitt....

Anonymous said...

Fin kjole :)
Men på det lagerutsalget på Nesttun i morgen og søndag, jeg bare lurte på om dere har Jessica Simpson pumps i sølv?

Anonymous said...

liker kjolen! :)

Monica said...

det er ikke noe aldersgrense,hvem som helst komme,ingenkleskode.
ja de har sølv pumps på lageret.
Takk Takk.

Anonymous said...

Heisann, jeg har sett kjolen i hvit på H&M på Lagunen :)
Liker bloggen din!

Anonymous said...

Hva tenker du å gå med på åpningen? Greit å vite om vi snakker kjole/skjørt/jeans :)

Anonymous said...

de har den i champagnefarvet på vero moda :)

Helene said...

Jeg kommer gjerne på åpningen :D

Isabell said...

Veldig fin blogg!
Du er en vakker jente, det skal du ha:)

Anonymous said...

Må bare si jeg elsker håret ditt . Såå utrolig fin blond farge. Sann vil jeg også ha :)

NUSSE said...

Så den i hvitt..eller offwhite på Lagunen i går :-)

Anonymous said...

Hva koster sølv pumpsene da :)?

Anonymous said...

jeg har et spm, har du noen gang bestilt fra asos.com ? isåfall husker du hvor lenge det tar før du får pakken hjem? sånn ca? ;-)

Anonymous said...

Den finnes i gjøvik : )

Monica said...

Kjole høres jo fint ut.

Anonymous said...

Jeg elsker virkelig den kjolen, den er lekker! Meen jeg har sett den i en pastell rosa farge som er helt lik fra h&m- håperpå å finne den!
(Den vAR veldig fin i blå også!)

www.linebjorndal.blogg.no