Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

27 November 2008

Grønn pus!!

Det blir masse blogging når jeg er ferdig med SALONGEN!Åpning 1 desember husk at vi skal ha Moteshow får barn 14 desember Lilla Gorillla.Friends,polar o pyret og companys, ble litt forrandringer i planen,Engelen kunne ikke være med så da ble det Lilla Gorilla.

4 comments:

Anonymous said...

hei!
fet bukse, hvor er den kjøpt?

Anonymous said...

Er det sunburst eller sundance modellen du har på uggsene dine?

said...

Hei!

Knallbra blogg du har :-) Gøy å følge med! Den eneste fashion-bloggen jeg har på siden min :-)

Ha en kjempefin helg og lykke til med show og åpning ;-)

Anonymous said...

Heisann, fin side du har:) Har et lite spm jeg håper du kan hjelpe meg med. Jeg er veldig flink til å rense huden, morgen og kveld. bruker dag og nattkrem for tørr hud. de siste mnd har jeg fått så mange sorte prikker /kviser, spesielt i T-sonen. Er dette et tegn på at jeg burde bruke krem for fet eller blandingshud? hadde satt pris på svar:) Ha en fin kveld:)