Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

15 November 2008

Oslo BABY Oslo!!!





God helg alle sammen !!! I går var vi på Hotel Norge,de hadde stor middag med Bergens Næringsråd, og det var kjekt, vi leverte ut masse goddie bags. Idag reiser vi til oslo på bursdagen til Helene Rask og et Wella kurs. Gleder oss!!
Håper dere har en fin helg, See you all!!










12 comments:

Anonymous said...

Så fine bilder:)

Anonymous said...

Hva koster sølv pumpsene da?
tenkte å ta en tur innom ;)

Anonymous said...

Heisann!

Digger siden og stilen din:)

Lurte på om du vet om og kan anbefale noen bra frisører i Stavanger? Har nettopp flyttet hit, og er rimelig kresen.

Anonymous said...

Hei hei Monica!
Jeg har utrolig lyst og klør etter å bli makeup artist men vet overhode ikke hvilken skole jeg bør,må,trenger å gå..Har sett at de fleste skolene tar mange tusen for å gå der, men har opplevd før at det bare er fjas med hele skolen og at lærerne er der KUN for pengene og ikke for å lære bort det de kan!
Help me Monica jeg vil sminke mennesker og lære det beste om makeup/teknikk..

Hilsen frk.Bergen

Anonymous said...

Heisann!=)

Hvor får man kjøpt de hårrullene??? Tusen takk for tips!

Ella said...

Har du lov å bruke Vogue navnet? Svar her :)

Anonymous said...

Hei, jeg kunne ikke la vær å sniketitte på bloggen din. Jeg lurer bare på om hvordan utdanning du har, å hvordan du har blitt så fremgangsrik? Det beundrer jeg deg virkelig for! :)

Anonymous said...

ja angående makeup artist greiene...kan du anbefale tonelise akademiet i oslo? de har en utdannelse som går over tre måneder, og da blir man "beauty makeup artist".

Anonymous said...

hei=)hva heter fargen på håret?,nydelig=))

Pinton said...

fin blogg! inspirasjon!

Monica said...

hei Eline,hvilken sølv pumps?
Tusen takk maria,eneste jeg kjenner til er kick frisør,vet ikke om det er flink.. jeg vet om en skole i oslo som er utrolig bra, det er Art Complexin i oslo. vi kjøper hår rullene i fra våre leverandører.
Hei bailely,tusen takk. jeg har vært 13 år i brasjen og 4 år i utlandet.
Jeg vil anbefale Art Complexion makeupskole,det er det beste, der har de alt. hårfargen heter Lys askeblond

Anonymous said...

Kjære Monica:)
Dette er krise, jeg mener virkelig krise:) De siste månedene har håret mitt rett og slett bare falt av, og jeg ser nå ut som en prostituert med tustete hårbuster på et gatehjørne på Lidohjørnet. Kan du plz hjelpe meg? Jeg bruker all verdens hårprodukter som er å anbefale fra frisørsalonger, uten at det hjelper; Det gjør det verre. Jeg skammer meg over å gå gatelangs i Bergen by, buhuu. Kan du hjelpe en kvinne med megatynt hår i nød? :)Har alltid hatt lyst å klippe meg hos deg og dine, men jeg mister all selvtillit for å være helt ærlig når det kommer til å bestille time..OMG:)Dette er krise, tro meg:)