Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

22 December 2008

hotteste Baben alive



Australske Miranda Kerr er en av de nyeste modellene i Victoria Secrets, foreløpig ikke den mest kjente av dem men hun er desidert den vakkreste!
Hun har flere ganger toppet listene som verdens mest sexy'e kvinne allerede i en alder av 25, og likevel prøver hun å fremstå som en rolig og jordnær jente...
Hun er rå!!

"Selv om supermodellen entrer catwalken på skyhøye hæler, har hun beina godt plantet på jorda. Og la deg ikke lure av hennes søte og uskyldige ytre. Denne jenta er tøffere enn de fleste!"






6 comments:

Anonymous said...

Da må du søke på Izabel Goulart. Hun er en fantastisk vakker jente :) Sjekk kroppen hennes forrsten :) Hehe.

Anonymous said...

Hva vil det koste å bare klippe lugg hos deg?

Anonymous said...

hun har så nydelig smil! ville hatt hennes smil, det er meget unikt.
Liker bloggen din, leser den sp og si hver dag:)
tar dere extentions, og har du det selv?

www.carolineantonio.blogg.no

Anonymous said...

Hadde du lest den "så og si hver dag" hadde visst om du kan få extension eller ikke hos Vogue... ;)

Anonymous said...

jeg leser ikke alltid alle innleggene, jeg skummer igjennom noen, ser som oftest på outfits!

Monica said...

ja du kan få extensions hos oss :) Jeg har nå tatt ut mine, jeg hadde før!