Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

22 December 2008

Mandag!!!


I dag er det Casual monday! da kan vi gå med akkurat det vi vil.
Det er deilig å få vist hvem vi er ved å utrykke oss gjennom vår egen individuelle stil.

Nå er det også bare to dager igjen til julaften!! Gleder meg!










6 comments:

Anonymous said...

hva ønsker du deg til jul? :)
elsker bloggen din :D

Anonymous said...

Du er ikke den eneste som gleder seg til jul. Digger bloggen din, du er så utrolig pen, og har utrolig kul stil ! Love it !

Klem Synnøve. www.synzi.blogg.no :)

Anonymous said...

Stilig blogg du har! Liker måten du klær deg på, skikkelig kult;) Nå har det seg sånn at vi har fått sminkemerket Mac til Stavanger, og jeg har sett at du har skrevet en del om at du håpet at dere skulle få det. Hva er det som er så bra med det egentlig? trenger ny sminke nå, og lurer litt om jeg skal teste ut mac:)Har du prøvd ut merke selv eller? Hilsen meg=)

Anonymous said...

Ble superfornøyd med håret i dag! Du var flink=)Nå må jeg bare spare penger til de varmerullene du snakket om!

Fin blogg forresten;)

Monica said...

Ønsker meg en til hund!
TUSEN TAKK FOR KOSELIGE KOMMENTARER
Mac er helt fantastisk!
Sylvia spare spare,by the way du var helt nydelig !!

Anonymous said...

hvor er den blå overdelen du har på deg fra?