Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

29 December 2008

2 Juledag!!





Nå er julen nesten over, allerede! Andre juledag er julens tradisjonelle vennedag for meg. Det vil si en rèal fest med deilig mat og champagne!
Jeg valgte å kle meg etter anledningen med svarte negler,og høye sko fra Zara.
Svarte negler setter ett litt "rocka" preg på antrekket, og kan brukes til de fleste anledninger så lenge det passer inn med resten:)
Nå er det nyttårsaften som står for tur , og jeg gleder meg til å feire det nye året inn!

3 comments:

Anonymous said...

Hei Monica. Liker bloggen din, er innom ofte for tips og råd. Siden du er frisør hvilke shampo/balsam anbefaler du til meg. Jeg har typisk nordisk hår, ganske tynt og litt slitt med split ends. Farger/bleker etterveksten jevnlig. Det er jo en jungel å ta av når det gjelder hårprodukter så setter stor pris på svar:)

Anonymous said...

Hvor er den nydelige skjorten fra , monica ? :-)

Anonymous said...

Halloooooooo Monica, hvor har du kjøpt den nyyyyydelige skjorten din ??? Vææææær så snill å svare meg. Hilsen Marit ( mor til Kristine )