Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

16 January 2009

:(




Først å fremst vil jeg bare si at det har vært lite blogging i det siste, desverre,men dette har sine gode grunner! Jeg har nemlig flere store prosjekt på gang, og vis alt går i boks skal jeg fortelle dere om det i neste uke. Må være litt hemlighetsfull;) Men jeg skal alikevel prøve å bli flinkere nå. Jeg skal på jobb i morgen, og 30 års dag party! Har dere noen planer for helgen? Eller blir det sofasitting??


Ha en fin helg alle sammen!

4 comments:

AlexandraEi said...

Først: Du må ha en god helg! Jeg har vært ute å spist med min kjære mamma imorgen er det nyttårsball!;)

Anonymous said...

Kommer innom i dag og hører på time hos deg=)

Klem Victoria

Anonymous said...

Må bare si at jeg synes du er utrolig vakker, og har en fantastisk klesstil!! Blir virkelig inspirert av deg;) Vil så gjerne vite hva slags shampo, balsam og hårkur du bruker jeg! Og har du tips til en kjempegod hårspray som holder på frisyren lenge? Sjelden å se kvinner som er så gjennomførte og fine på håret som deg, Monica!! Elsker bloggen din;)

Monica said...

Hei hei! Unnskyld sendt svar.
Tusen hjertelig for fine kommentarer:) En spray som holder frisyren igjennom HELE dagen og kvelden er Di-fi. den er bare helt fantastisk! den garanterer jeg funker. Kom innom så skal jeg finne produkter tilpasset ditt hår:)