Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

07 January 2009

Jessica Simpson


Se de nye kule Jessica simpson skoene mine! Kjøpte de på nettet, billig billig billig , jenter;)

4 comments:

Anonymous said...

hvor er det billig billig billig da?:)

lena said...

jeg fant dem jeg,de er på shoebuy.com.

vet du hva dollaren ligger på Monica? jeg bruker str 38 til vanlig,vet du hva str jeg må ha i skoene da?

utrolig fin den røde jakka di:)

Anonymous said...

Åh, elsker skoene<3 Vil haa!:D

Monica said...

Hei! billig er når Jessica simpson sko koster 203 kr !! ;)
Vis du bruker str 38 må du ha str 8,5. jeg synest skoene var litt små i størrelsen men det går helt fint:) dollarkursen ligger på ca 7 kr. regner du med det er du på den sikre siden . Husk at frakt også kommer i tillegg, den kan variere.