Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

23 January 2009

KJENDIS!!




Grete Roede var på besøk idag og ordnet seg, kjendisene kommer litt etter litt! hihi..Dette liker jeg;)
Beklager angående salgsbloggen, men det kommer til å bli lagt ut klær litt etter litt, og for dem som vil kjøpe er det bare til å sende meg en mail. (Post@vogue-as.no) Det kommer litt mer i februar, akkurat nå har jeg for mye å gjøre.
Nå er jeg akkurat ferdig på jobb, så nå skal jeg hjem å lage deilig middag med min kjære!
Kos dere.

7 comments:

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt de skoene? de var drit kule : )

Anonymous said...

Bianco Footwear:)

Anonymous said...

Fant ikke noe epostadresse jeg kunne kontakte deg på. Kunne du sendt meg en epost på post@ladiesroom.no? Stine :)

Monica said...

bianco:)
Post@vogue-as.no

Anonymous said...

Er du blitt skilt fra eksmannen din nå da? eller er du bare separert? hva synes typen din om det da?

Anonymous said...

Hva er det for et teit spørsmål??

Anonymous said...

Jeg tror ikke min egne øyne!!! Hva er det du har fått over hodet på disse bildene da??? EN GLORIE???
Hehe... kledde deg ikke...