Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

23 February 2009

Black bride !!







Bianca var den modellen vi fikk mest skryt for!! Se det lange håret hun fikk ved hjelp av løshår. Greit, mye diamanter, men stilig!


Brudeshowet i går var helt fantastisk! Hater kamraet mitt, det er så dårlig. Får heldigvis nytt til bursdagen så da får jeg tatt skikkelige bilder. Det var bra at Margrethe fra Frost studio var der, hun tok noen helt sinnsyke bilder! Oppmøtet i går var over all forventning, det kom over 400 mennesker så vi var nødt til å lage ekstra plass. Frode ,eier av Blomsterdekor har vært med på mangen brudeshow å fortalte at årets show har vært ett av de desidert beste showene han har vært med på! Det gjør meg veldig stolt siden vi sto for hele oppsette av showet. Stor applaus til mine ansatte og mine dyktige modeller!!
Black bride med dobbermann slo skikkelig an. Det ble masse diamanter og champagne. Jeg er svært fornøyd med resultatet , sjekk ut http://www.bt.no/ .

6 comments:

Anonymous said...

Showet i går var utrolig bra! Musikken, sminken, frisyrene og ikke minst kjolene, herlig. Du har all grunn til å være stolt, Monica:)

Anonymous said...

Var ikke på showet, men ser av bildene at dette var profft Monica. Du får til det meste du, og stolt har du all grunn til å være.
Kjempegøy å følge bloggen din... :)

Anonymous said...

hvilket hår er brukt på bianca?

Anonymous said...

Hvem er han på øverste bilde?

Monica said...

Ja det var helt rått, jeg brukte greath lengths på Bianca, han på det øverste bildet heter Stian, sant han er fin?;);)

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt den kule selebuksen du har på deg??:)