Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

17 February 2009

Enkel party look!









Enkel og røff party frisyre på 1-2-3!
Start med tørt hår, gjerne litt lett creme styling i, slik at små hårene samler seg.
Del håret inn i 3 seksjoner, fra øre til øre. Lag små knuter over hele håret, og fest enkelt men godt med fliseklemmer. Når alt håret er ferdig, danderer du det enkelt til slik du ønsker ( jeg foretrekker å dra det litt bakover) og fest med flise klemmer. Spray for å låse håret.
Sminken kan du gjerne overdrive litt, sotede svarte øyne er sexy, og ett must for sene kvelder ute. Ett raskt tips for party glade damer!
Jeg fikk også underveis på meg en parykk og hatt! hihi..

2 comments:

Anonymous said...

Helt rått VG

Anonymous said...

ååå maddi jo:-D gleder meg til hun lærer seg slikt og kan fikse meg på håret:-D