Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

21 February 2009

Helg!!

Brun eller litt gul?!!!!!Vittig det, var litt trøtt i dag tidlig, meg og Anders fikset catwalken langt på natt. I morgen er det BRUDESHOW alle er velkommen kl 18.00!!!Ha en Fantastisk helg!!Love Monica





6 comments:

Anonymous said...

god helg :D

lykke til med brudeshowet imorgen !!!!!! :)))))))
brun eller gul ? ser flott ut du :))
må spraye meg eg også tror eg...solarium er ikke noe særlig på lang sikt....

god klem,rigmor`en :)

Anonymous said...

så fin du var!! virkelig, med det oppsatte håret og den hvite blusen ;)

Anonymous said...

du er best monica! eg så inn vinduet til vouge her om dagen, så tenkte eg kanksje på at du e gravid?eller kanskje det var vinkelen.(du e ikje stor eller nokke sånn altså)
uanseett har du bergens fineste salong og eg e kjempe fornøyd

Anonymous said...

Utrolig kuult og kreativt,du virker å være super dyktig!!
Også er du nydelig i tilegg.
Håper brudeshowet gikk bra,klem Bekki

Monica said...

Takk for fine kommentarer, og nei jeg er ikke gravid. vittig. Du kan jo komme inn neste gang å ta meg på magen

Anonymous said...

Du ser da ikke gravid ut ;) Hvor er den hvite genseren og hvite pelse fra?

:)