Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

25 February 2009

Marc by Marc Jacobs!

ÅÅåh, jeg har lyst på nye solbriller, disse er helt fantastiske !! Du som spør om mine marc jacobs briller, de er ikke de samme, men de var rååå! Jeg kjøpte mine i Australia.Vet dere om noen kule???Har sett noen i Carrera, de har døds kul i design!

Vi har akkurat tatt inn Franchè på salongen og fikk prøvd det i helgen. Kjempe bra mineralpudder. Du som er 160 høy, jeg anbefaler Met Jeans. De er litt dyr, men kjempe bra investering.

2 comments:

Anonymous said...

Hei igjen:)
tusen takk for informasjonen:D du er flink å svare:) det liker jeg veldig godt, om du skulle vite det eller gidde å sjekke en gang kunne du jo sett hva modellen heter? Digger rett og slett de brillene dine, de er helt rå! om ikke du vet det får du heller ta å selge de til meg:D haha!
Mvh Kaja

Anonymous said...

Tusen takk fra meg også, skal absolutt prøve MET jeans, men vet du hvor de selger det i Bergen? :)