Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

11 March 2009

Gavene mine!





Her er noen bilder av gavene jeg fikk til bursdagen! Blant annet stolen jeg fikk av venninnene mine passer utrolig godt hjemme hos meg.
Bildet av meg og min kjære var en liten gave jeg har spandert på meg selv, syns det er så utrolig stilig! Hva syns dere?

4 comments:

Anonymous said...

har du iphone?
du er sykt pen :)

Anonymous said...

Dere er jo ikke gift, er dere? Hvorfor bryllupsbilde?

Monica said...

Yes, jeg har iPhone! takk for komplimentet

Vi er hemmelig gift,neida..
han var med når vi tok bildene. Jeg syntes det var kjekt med noe annerledes.

Anonymous said...

mye fint... som fortjent.. håper du nyter gaven vi samlet oss å kjøpte, hotellrom og div nytelser;-) håper du nyter godt av det, det fortjener du...
klemmer fra anette