Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

02 March 2009

Pump up the volum!


Slik får du mer volum i håret: når du er ferdig med å føne håret med varm luft, skru på den kalde luften og bøy hodet slik at du føner under. Det skaper «luftlommer» mellom lokkene så de ser ekstra fyldige ut. Og bruk d-fi sin hår spary den er amazing!!

5 comments:

Anonymous said...

Hei! Jeg skal på 80 talls party og skal ha en leopard tubekjole, har clips extension og lurte på om du kunne legge ut hårtips til meg? hadde vært utrolig koselig..

Anonymous said...

Eller man kan bare bruke kam og tupere helt nederst.
Men, du har mye bedre greie enn meg :)

Anonymous said...

Hei, nydelig farge på håret. Hva i all verden heter fargen, og hvordan opprettholder du den? jeg har selv veldig slitt hår, men har så ufattelig lyst til å lysne det, er ca en 9 er. Er det mulig? Klem natta

Anonymous said...

HVOR FÅR DU KJØPT DEN SPRAYEN,HVEM FØRER DEN??
dIGGER BLOGGEN DIN.

Monica said...

Kortid skal du på 80 talls party?

Ingen problem da er du nesten nartuløig lys:)Jeg bruker farge bleiking og toner to ganger i månden!!

Du kan kjøpe sprayen her!!
monica