Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

11 March 2009

Sko fra Bianco!!



Elsker disse skoene, fikk de av Synnøve fra Bianco0 footwear -takk snuppa! Ja, jeg er spoiled når det kommer til vennene mine, er ikke det bra da?!

14 comments:

Anonymous said...

synnøve er hot:) lag deg en blogg!!

Anonymous said...

De var sykt kule:) Heldig du :)

Anonymous said...

Tøffe sko! kan ikke du legge ut hvordan du fikser håret ditt? spesiellt når du har krøller:)

Anonymous said...

Det må jo være en venninne av Synnøve eller Synnøve selv som skriver dette! Hvor dum går det an å bli??

Anonymous said...

Hvem faen er Synnøve??? Jeg driter i hvem hun er, for vi som er inne på bloggen til Monica.........vi digger henne.....ingen over, ingen ved siden av henne!!!!!!!!

Anonymous said...

oii,de var kjempelekre!vet du hva prisen er på dem?

Anonymous said...

synnøve er hot:) lag deg en blogg!!

Anonymous said...

ikke synnøve som skriver det i allefall. Giis! Hun er nok litt for god til å skrive noe så patetisk, så tenk før dere åpner kjeften deres og kommer med påstander!!

Anonymous said...

Kule sko :)

Monica, kan ikke du nevne den beste proteinkuren som du kjenner til eller kanskje bruker selv? Håret mitt er så slitt, men samtidig er det ganske kort, så jeg vil ikke klippe det riktig enda.

Takk :)

Anonymous said...

Hvilken lipp gloss bruker du??

Anonymous said...

Hva er det som er så kult med denne Synnøve?? Hvorfor skrive om henne på Monica sin blogg??? Bare lurer......

Monica said...

Ja, sant de var skoene var lekre ? Prisen er 1300kr. Den beste proteinkuren jeg vil anbefale er Potion9 i Sebastian, eller Catkuren i Redken. De er begge fantastiske! Lip Glossen jeg bruker er fra MakeupStore - Indi.

Anonymous said...

ja vi digger skoene derfra;-)koz anette

Jeanette @ jig.no said...

Kjempefine! :)