Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

22 September 2008

Den store hemmeligheten avsløres nå........

Nå skal jeg avsløre en stor nyhet for dere... VI ÅPNER NY SALONG ..... Lokalet ligger i selveste Holtell Norge hvor aktiv var, der får vi 150kvadrat som vi kan boltre oss på. Vi gleder oss stort og ser veldig frem mot dette.. Så frem til det blir det knallhard jobbing for å gi dere den beste salongen i den fantastiske byen vår.. Er du en flink frisør som synes dette høres spennende ut har vi veldig lyst til å høre fra deg...

12 comments:

Anonymous said...

hvor stor "må" denne krølltangen være for å få disse store glamorøse lokkene?? hvilken str ville du anbefalt?? glemte å skrive navnet mitt sist..

lena said...

hei håper du kan svare meg, håret mitt er helt fælt nå,er rødbrunt,er det da umulig å få det pent blondt igjen,skal til frisøren på torsdag,nikita.

hun skal bleke det+ korigere det etterpå med kald farge,men går vel kanskje ikke an å korigere det mange ganger?livredd det skal bli oransje jeg:(

Anonymous said...

Grattis Monica!

Med ditt stå på humør kommer nok også den nye salongen til å bli en strålende salog. Masse lykke til.

Torill
Din fortsatt gifte kunde, ha ha

Anonymous said...

da kommer jeg nok innom! har hatt problem med å finne min stam-salon i bergen skjønner du. hehe

Monica said...

Silje.. vi bruker en krølltang som er 38 mm i diameter..
Lena... Frisøren din vet helt sikkert hva hun driver med og du får bare si til henne at du er redd sånn at hun er ekstra forsiktig...

Tusen takk Torill:)

Vi sees Carhrine;)

Trine Elita said...

Hei! Reklamerte for deg på bloggen min jeg. Liker den så godt, og leser den omtrent hver dag, så ville at leserne mine skulle se den også. Du har mye bra tips og er en bra inspirasjon. Hilsen meg :-)

Anonymous said...

Hei:)
Hva sminke bruker du?
hvilke hårprodukter anbefaler du til krøllete langt hår?
Jeg vil bleke det men har et par spsm: kan bleking ødelegge håret og krøller spesielt.
?

Anonymous said...

Hei Monica.

Leser at du skal åpne ny salong...KNALL BRA. Jeg gjør ikke annet enn å reklamere å reklamere. Gleder meg stort til GLAM åpning...håper på invitasjon :o)

klem Siv

Monica said...

Trine Elita:) tuusen takk....
Krøllet hår... for krøllene dine vil jeg anbefale deg og bruke Laminates sin moisturizing shine. Anbefaler deg også å bruke en god kur som potion no9 i håret ditt. Bleking vil ikke ødelegge håret ditt det kan tørke det noe ut men det fikser du med gode kurer.. Sminke id minerals og trucco.

Kjære Vakre Siv:)
tusen takk for god reklame ser ut som at du må på med Vogue skjorten igjen 1 Desember:) Du er vår favoritt maskott:) Klem Monica..

Anonymous said...

Gratulerer baby!

Anonymous said...

grattis! er den i bergen den og? vil at du skal få salong i Oslo så jeg kan klippe meg hos deeg!

Monica said...

Anniken.... Ja salongen er nok i Bergen...men kommer nok til Oslo i nærmeste fremtid også skal du se;)