Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

30 September 2008

Det perfekte teamet!!!


Nå har jeg samlet frisører og lærlinger til den nye salongen .. Tror vi blir et perfekt team. Tenk at jeg er så heldig.. Gleder meg kjempemye til å bli bedre kjent med dere, og arbeide sammen med dere.

5 comments:

Anonymous said...

Hvor er vesten din fra`? utrolig stillig! :)

Anonymous said...

Ja kjempestilig:) Hvor er hele antrekket kjøpt? Bukse, jakke, vest og støvletter...:=)

Anonymous said...

Jeg hiver meg på og sier meg enig med de foran meg!!:)) Synes du har en knall tøff klesstil Monica og jeg er innom her ofte for å få noen klestips ;) Lurer også veldig på hvor du har fått i de pelsvestene/skjerfene dine?

Monica said...

Hei hei .... Takk for hyggelige komplimenter... Vesten er kjøpt på Oasis.. Dressen er kjøpt i London.. Skoene er kjøpt på fantstiske SHOE SHE....

Anonymous said...

Fantastisk blogg;) Er veldig glad for at jeg oppdaget den helt tilfeldig. Kommer til å lese her ofte;)
Camilla