Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

29 September 2008

Victoria`s secret models


Mange spør og lurer på disse modellene !!!Jeg synes de er fantasiske, de har mer former enn andre modeller og håret, HÅRET!! er helt fantastisk, når du ser ett show er håret alltid nydelig, alle modellene har sin egen stil, det liker jeg !!!!

4 comments:

Unknown said...

i like......

Anonymous said...

Enig i det med håret. utrulig vakkert&sunt hår alle sammen!!

Anonymous said...

Hei, jeg lurte på om dere farger og former øyenbryn i salongen din? Jeg har lyst til å få formet mine samt farge. Har gjort dette før men ikke funnet noen i Bergen som jeg trives med. Din salong virket som en bra salong så kunne tenke meg å prøve å bestille en time.

Monica said...

hei hei... ja vi farger og former øyenbryn her:)Her kan du til og med vokse de om du ønsker det.. det blir veldig rent og pent da vi får med alle de lyse små hårene.... ring 40004438 for å bestille time....