Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

20 September 2008

God helg alle sammen !!!!!



Hei allesammen....i dag har det vært en lang dag på jobb. Men alt blir bra til i kveld. Da skal det festes :) Veronica Eriksen har bursdag.... Grattis med dagen babe...
Sant vi elsker fuskepels????? :):):):):):)



7 comments:

Anonymous said...

Über-kult at du fronter fuskepels Monica! Ekte pels liker vi selvfølgelig ikke....

;-) Stort smil til deg!

Kristine Saltvold said...

Fin pels;)
Du,jeg skal ta extension nå, hva er best for mitt eget hår av å flette håret på, eller sveise det? Og hva holder best? hihi, Fin fashion blogg forresten!

x K

Anonymous said...

Digger stilen din.. :)
Hvor gammel er du forresten? :)

Håper du får en fin uke....

Anonymous said...

hvor stor str ville du anbefalt på krølltangen dersom du skulle hatt fine store korketrekkere??
fortsett bloggingen:)

Monica said...

Hei Kristine
Vi sveiser kun på extentions og har ikke arbeidet med å flette de så kan ikke uttale meg om det. Her på salongen bestiller jeg inn great lengths extentions og sveiser de på.. Har mange fornøyde kunder og bruker selv dette merket.
Lykke til;)
Anonym::) 29 år ha en fin uke du og....
Anonym: Jeg bruker selv stor størrelse på krølltangen da blir det store glamorøse lokker....

Anonymous said...

Den var kjempefin, hvor har du kjøpt den om jeg tør spørre?

Monica said...

Hei .. pelsen er kjøpt på Benetton i fjord;)