Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

31 October 2008

Leger uten grenser!!!!

Salgsbloggen min!!! mange av dere, og kundene mine spør om jeg selger klærne mine og derfor lager jeg en salgsblogg. Den vil være oppe og gå om to måneder. Jeg har bestemt at noe av pengene jeg får inn på salgsbloggen skal gå til Leger uten grenser.
Leger Uten Grenser - en introduksjon
Leger Uten Grenser (MSF) er en uavhengig medisinsk humanitær organisasjon som redder liv og lindrer nød, uansett menneskers politiske og religiøse tilhørighet. For å bedre situasjonen for mennesker i nød, varsler våre feltarbeidere om overgrep og urettferdighet.


8 comments:

Anonymous said...

For et flott tiltak Monica, du er bare super!! Håper mange følger ditt eksempel. Ønsker lykke til med den nye salongen din!!

God helg!

Torill

Anonymous said...

Fin blogg:) Hvor har du kjøpt skoene? =)

Monica said...

Skoene er kjøpt på shoe she:) Takk for fine ord begge to...

Anonymous said...

Håper du legger ut tilbehør også, for klærne og skoene dine blir nok for smått for meg :)

Anonymous said...

Sååå genialt Monica!! Da er jeg klar for å shoppe m god sanvittighet!!
GOD HELG :))))

Kram Siv T

Anonymous said...

For et fantastisk intiativ. Stå på, skal jammen innom salgsbloggen når den kommer. god helg:)

Anonymous said...

Å, så fantastisk! Utrolig bra! <3

Marte SJ said...

For en fantastisk idè. Utrolig fint tiltak av deg! :)
Nydelig bilde også