Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

31 October 2008

Roberto Cavalli!!Comme des Garcons 13 november!!




Jeg er klar for å shoppe på HM 13 !! Da er den japanske designerens klær å finne der ... I fjord var jeg på Roberto Cavalli og der fant jeg blandt annet denne pelsen som jeg bare elsker:) Merk av denne dagen i kalenderen og vær tidlig ute .. Ta gjerne en sniktitt på kolleksjonen på www.hm.no Jeg har allerede funnet mine favoritter....


5 comments:

Anonymous said...

åå du er så fin Monica! men du vet det nok selv også..
Jeg elsker klær, hår og sminke, og det er veldig inspirerende å følge deg:)

Anonymous said...

knallfin jakke og sko!:) hvor har du kjøpt de?

Monica said...

Tusen takk.Jakken er kjøpt på h&m (Roberto Cavalli)Skoene er kjøpt på Shoe She Vestkanten!!!!

Anonymous said...

Hei.
Er det lang ventetid på å få bestille time for extensions? Er det bare å ta turen innom for å se hvor mye jeg trenger og så få bestilt en time uten at jeg trenger å vente så lenge?

Monica said...

Hei camilla bare ta turen innnom, så skal vi ordne en time til deg ....