Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

22 November 2008

God helg alle sammen!!!!


God helg alle sammen!
Alle kundene spør om jeg har blitt ny på håret i dag, kanskje litt stort i dag? Hihi!
Nå har snøen lagt seg ute, så nå er det in med store tykke gensre og alt av strikketøy.
Det er herlig med snø, jeg elsker vinteren! jeg kunne tenkt meg pinnekjøtt, julebrus og Gossip girl (stakkars typen min!) vi får se hva kvelden byr på;)
Jeg ser at videoen vår er blitt veldig populær så det kommer nye videoer om sminke, løsvipper og håroppsetning.




8 comments:

Anonymous said...

hei monica!
jeg må bare spørre, (fordi du er så utrolig vakker) Trener du mye? har du en spesiell diett?:) trenger ikke svare, menn du ser suuperfresh ut, så lurte bare på om du har noen tips:)))

Anonymous said...

Hei Baby.
Jeg har vært hos frisøren, skulle ha bimbo blond som jeg alltid skal ha fikk sand/beige (orange når det er vått) ANER ikke hva som gikk galt, jeg var jo lys og skulle bare ta etterveksten, og så heiv hun i en skyll for at det skulle bli jevnt, men det gikk helt til hælvete. Anyway... Anne Grethe fra Matrix ble tilkalt for å finne ut hva vi skulle gjøre, for jeg kan jo ikke gå rundt sånn. Hun flirte litt når navnet ditt dukket opp, jeg snakket om din nye salong. Hun ba meg hilse så masse, men forstod det sånn at dere har vært i hverandre tidligere. Hun sa også at du var veldig flink. Det var bare så vittig at hun flirte rått når navnet ditt dukket opp. ;) Nå må jeg kure håret som en besatt i 2 uker med biolage ampuller og masque så skal de stripe det lyst igjen. Hva tenker du om det...?

Kiss kiss darling

Anonymous said...

Liker skoene dine der. (har make...hehe) Kjøpte de på shoe she, var hun som eide butikken som tipset meg om bloggen din;) veldig hyggelig dame!

Anonymous said...

Liker skoene dine der. (har make...hehe) Kjøpte de på shoe she, var hun som eide butikken som tipset meg om bloggen din;) veldig hyggelig dame!

Unknown said...

Heisan Monica!
Gikk forbi den nye i går! Dette kommer til å bli kanon stilig!
Jeg lurte på, selger dere varmruller hos dere?
xoxo

Anonymous said...

du er sykt inspirerende:)
når klokken er åpningen ? og hvor på hotel norge er det? gleder meg til å se salongen!

Anonymous said...

Du har den beste bloggen jeg vet om :) Er innom her hver dag. Men må spørre om noe, har du extension eller naturlig hår?:)

Klem Madelaine

Anonymous said...

Jeg elsker bloggen din, Monica! Er innom den flere ganger om dagen! jeg er helt enig, du er utrolig inspirerende! ;-) Loveu