Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 November 2008

Vi nærmer oss!!!!


Jeg digger at det er så mange som liker bloggen min.Love you all :-D. Det er mye styr med den nye salongen, men det går altid bra til slutt. åpningtider på den nye salongen blir hverdag kl.10-19 lørdag kl 10-17 OG VI SKAL HA SØNDAGSÅPENT kl 10-14.
1 Desember kl 16 rød løper, champis og smashing salong.seeeeee you







6 comments:

Anonymous said...

rød løper og faktisk....kult

Anonymous said...

Når jeg blir stor, vil jeg bli akkurat som deg.. Noen sminke tips for hvordan man sminker asiatiske øyner? :-)

Anonymous said...

Heei Monica <3
Elsker Bloggen Din, Den Er Drit Bra :) Tusen Takk for At Du Fikset Håret Mitt I Forje Uke, Det Ble Så Fint Nå Når Det Ble Langt, Og Pruduktene Var Kjempe Bra :)
Gleder Meg Til Og Se Den Nye Salongen Din, Den Blir Sikkert Drit Fin :) Klem Fra Michell.

Monica said...

Det kommer på film asiatiske øyner!!
hei Michelll du ble jo døds fin sees på mandag!!!

Anonymous said...

Fine bukser ! hvor har du kjøpt dem ? svar gjerne på min blogg :)

Anonymous said...

ser du har skrevet du har 13 år bak deg i bransejen.. du begynte å jobbe som frisør som 16 åring du da??? hvor gammel var du når du fikk svennebrevet ditt da?