Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 November 2008

Trening og mat!!!


Det er jo masse jeg er ikke er fornøyd med når det gjelder kroppen min,jeg jogger tre ganger uken på fjellet,to til tre ganger på treningstudio viktig med vekter.
Uke dagene er jeg veldig flink med å spise sunt, salater ,protein shaker ,smootie, frukt og masse grønnsaker . 3 liter med vann hver dag, ingenbrus .Prøv å holde deg unna gjær produkter.Har du lyst på noe søtt (MØRKSJOKOLADE).
Helgene spiser jeg hva vil !


8 comments:

Anonymous said...

Hei Monica:)
Er så glad jeg kom over bloggen din, for jeg digger den:) Du gir mange gode tips og inspirasjon!!
Skulle gjerne vært innom salongen din, men blir litt vanskelig da jeg bor mange timer fra Bergen...
Men det jeg lurte på var om du har noen favoritt merke når det gjelder clip in extensions? Jeg leter og leter, men finner ingen som har riktig farge. Kanskje du har noen tips til en nettside jeg kan gå inn på??
Ha en fin dag:)
Hilsen Marianne

Anonymous said...

det hørtes deilig ut å ha en livsstil som du. sunn liksom.
jeg har vanskeligheter med det for jeg er bare såå gal etter sjokolade og søte ting og kan bli gretten om jeg ikke får det.
men skal begynne å trene i treningsstudio i januar og nyttårsløftet mitt blir å spise sunt,så det gleder jeg meg til.
bra å begynne tidlig i livet så man får en god vane.

liker bloggen din veldig godt forresten. :)

Anonymous said...

Jeg prøver igjen- Hva står det på tattoveringen din på fingeren? råstilig:)

Anonymous said...

høres fornuftig ut:) stå på !

Anonymous said...

Hei!
Hva har du igjen før du er klar den 1.des da? Oppussing, eller? Workteamet er vel på plass? Lykke til - håper det går bra for deg i disse finanstider. :-)

Anonymous said...

Spiser du kjøtt eller er du vegetarianer?

Anonymous said...

kul blogg du har.
sjekk også ut HOTBLOG.NO for masse trender, mote, tips, osv
klem :)

Monica said...

Zara clip on er de beste!!
Tatto: BLADE navnet på hunden min!!!
! desember ja det er en del igjen,men alt skal være klart til 1 desember!!!
Jeg spiser kjøtt!
Hotblog var helt råååååååååååååå!