Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

11 November 2008

Mountains baby Mountains!!!!


Idag var jeg på fjellet med typen og fotografen Margrete Frost studio. Vi tok noen brude bilder, men det var grise kaldt der oppe på fjellet og jeg holdt på å fryse meg i hjel, kommer sikkert til å dø av lungekreft eller noe hehe, men bildene ble super bra:-D!!!!

3 comments:

Anonymous said...

monica.. har du handlet jakke fra river island før? tenkte å kjøpe pelsjakke derifra, men åssen er størrelsene?? skjønte ikke noe særlig av det derre str. kartet jeg..

Anonymous said...

Hei du:)
Bare lurte på hvilken farge du bruker når du farger håret? synes du har så fin farge, bor i Oslo, hvis jeg hadde bodd i bergen kunne jeg bare kommet å farget håret hos deg, men det går jo litt dårlig når jeg bor her.
Mvh
meg:)

Monica said...

nei har ikke handlet det, men bare vært der i london.
Bleiking med 4%+ toning 10.8.
jada det er bare å komme og bestille en time.evt.ringe