Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

12 November 2008

Vinterromantisk!

Nå kan du trygt hente frem de gamle klassikerne fra garderoben. Suppler med sesongens godbiter og skap ditt helt eget antrekk inspirert av sesongens stilige catwalktrender. Få den vinterromantiske stilen.
Klassikeren: Blomstermønstret kjole med volanger, kr 2000 fra Marlboro Classics.Nytt kjøp: Pelsjakke, kr 5000 fra A.P.C hos www.net-a-porter.com.



2 comments:

Anonymous said...

har du handlet fra asos.com før? i så fall, vet du hvor mye frakten er på? eller varierer det veldig? :-) og hvordan er det med størrelsene i USA? jeg forstår det bare ikke.. ;-)

Monica said...

jeg har ikke handlet der før, vet ikke helt om frakten,jeg tro det varierer i fra vært selskap, størrelsene i USA kommer det ann på, en jeg nruke str.7 i UGG og det er 38, men i jessica bruker jeg str. 6. klær er ikke jeg sikker på