Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

18 December 2008

Holiday


jeg trenger ferie, slappe av med en butler som kan masere og servere meg den deiligste maten hver dag. Hvor skal jeg reise? Thailand, Hawaii,Cuba,Dubai?










4 comments:

Anonymous said...

Marrakech*=)

Anonymous said...

Å du inspirerer oss til å kle oss(,")Kan du ikke fortelle hvilket merke den lyse blusen og pels boleroen er og evt hvor man kan kjøpe dette ( på bilde m de brune lange støvelettene.
Marita

Anonymous said...

Hva med bali?:)

Anonymous said...

Ikke dubai.. Var der for to uker siden, 4 gangen jeg er der! Byen har bare blitt mer og mer møkkete for hver gnag jeg har vært der. Skikkelig masete by, trafikken er heeelt pyton. Brukte 3 timer på å kjøre en avstand som vansligvis tar 15 min! Siste gang jeg var der nå, orker ikke flere indere som hele tiden glor på deg og følger etter deg på stranda...Dubai er oppskrytt! Nei da hadde jeg heller dratt til Thailand eller Fiji! God tur :)