Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

19 December 2008

Røff vs classy









Det er helt utrolig hvor stor forskjell litt krøller og spray tan kan gjøre i forhold til stritt hår og naturlig farge! litt spray tan og krøllet hår er du ny! Man må jo variere litt fra dag til dag ved å bytte stil, det er ikke store forandringene som trengs å gjøres for at det skal oppfattes som mer!

I kveld skal jeg ut med klubben (ja faktisk), da er det tapas! Gleder meg!

7 comments:

Anonymous said...

Hei Monica:)
Jeg lurer på en ting.
Om man har uren hud kan man ha helt lyst hår da? Jeg hadde like blondt hår som deg før, men jeg fikke uren og stygg hud da jeg gikk gravid med sønnen min, og har hatt det siden. Prøvd alt, men blir ikke kvitt det:(
Så jeg farget håret brunt, men savner det lyse håre mitt.
Kjempe fin blogg du har:)
Katrine

Anonymous said...

klubb faktisk!hahaha,søt du er!

Anonymous said...

Hvor kjøper du skinnhanskene dine?? Du har så mange kule par!

Anonymous said...

Digger deg med passe røff stil! En fugl hvisket meg i øret å sa at du er nærmere 40! Stemmer det? Du ser jo utrolig bra ut:-) klem

Anonymous said...

Hun er 30!
Monica, lurer på hvilken foundation/pudder og solpudder/blush du bruker. Du har så flott farge og nydelig hud.

Anonymous said...

Hei, er de brillene du har på deg fra marc jacobs?
klem

Monica said...

Hei hei :)
Litt vanskelig å svare på når jeg ikke har sett deg, Vis du bor i Bergen kom ned på salongen min så skal jeg se på deg og vi kan finne den perfekte farge og frisyre til deg;)
Skinnhanskene kjøper jeg på selected på Telegrafen her i byen,
Nei jeg er ikke 40 eller 30, jeg er 29! hehe. Jeg bruker Id sin foundation.
Og ja brillene er ifra Marc:)