Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

26 January 2009

Blir så sinnsykt irritert!!!

Jeg var ute og skulle handle kjøleskap til jobben i går , og var innom blandt annet Elkjøp og Elprice. Jeg var sjokkert over hvor dårlig service det var der! I 2007 ble Elkjøp rangert lavt på BI's kundebarometer og uttalte seg deretter at dette var uakserptabelt, og skulle forbedre seg. Det ser da virkelig ikke ut til at dette har skjedd, aldri om jeg skal handle der igjen!!Er det mulig (?!) sier jeg bare...

5 comments:

Anonymous said...

jeg vet, det er syykt dårlig service på elkjøp!!!

Anonymous said...

JAAAAAAA! Helt enig med deg! Elkjøp har mistet meg som kunde, stresser med å få tilbake pengene for dataen min, der jeg faktisk kunne hevet kjøpet, men de kommer alltid med dårlige unskylldninger. Må også vente 4 uker hver gang for å få "svar" fra de. Helt idiotisk!

ANBEFALER alle å ikke handle på elkjp, dårlig ettermarkeds personer og sure selgere.

Tragisk at folk går der i det hele tatt.

Anonymous said...

oOooO....EKSPERT!;)

Monica said...

ja de har fått mye kritikk for servicen og lover hele tiden å bli bedre. Men ikke har de gjort noe med det ENDA. De burde i det minste få seg selgere som har bedre produktkunnskap..

Anonymous said...

Hva skjedde da? Lettere å boikotte dem hvis man vet hva negativt andre har opplevd ;-)