Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 January 2009

God Helg!!!


Endelig en motetrend som passer i kalde Norge!
Strikkegenseren kan kombineres til et hverdagslig, avslappet antrekk, og holde deg varm og god. Men den kan også bæres med en lekker kjole!
Strikke-genserene skal gjerne være oversized, og (vis du klarer) hjemme laget..
God helg!

4 comments:

Anonymous said...

Hei Monica. Du har veldig fin blogg. Leser bloggen din kansje 3 ganger el mer i uka. Jeg lurte på om du kunne legge ut et innlegg om hvilke kurer som du anbefaler. Vet ikke om du har gjort det før.. Det hadde vært veldig nyttig for meg. Jeg har veldig følsom hår. Tuppene sprekker så fort på meg. Jeg har ikke funnet noen hårprodukter som passer for meg. Har du noen å anbefale? Jeg kan beskrive håret mitt : svart tykk asiatisk hår, men veldig følsom.

Mvh meg:) håper du kan svare meg..

Anonymous said...

hva slags sminke bruker du? merke å farge..:) liker den..

Monica said...

Hei anonym, jeg har lagt ut hvilken kurer jeg anbefaler nå! Tusen takk for at du følger med !! :)

Anonymous said...

hei, hvor har du kjøpt tightsen ? :D kjempefin blogg :)