Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

27 January 2009

Fantastiske kurer til håret ditt.

Disse produktene kan jeg sterkt anbefale, spesielt `Laminates masque` fra Sebastian siden du har et asiatisk hår, men også `potion 9`som en leave-in kur.
Når det gjelder make up, bruker jeg i.d. og trucco fra sebastian, maskara Dior,Trucco sol pudder og Makeup store lipgloss :)... .. E-post adressen min er: post@vogue-as.no

4 comments:

Anonymous said...

Tusen takk for svaret ditt;D

Anonymous said...

Hva synes du om age recharge til bleket slitt hår?

Anonymous said...

jeg lurte på hvilke produkter du anbefaler til tørt slitt hår? Har brukt rettetang så derfor er håret mitt veldig tørt pågrunn av det. Så jeg lurte på om du kunne ha gitt meg noe tips? om hvilke produkter jeg skal bruke?nå så bruker jeg bare balsam og shampoo å kur en gang i bland , men ser mange andre bruker så mye annet ? hva anbefaler du hehe:P VELDIG PEN er du

Ida said...

Hei! Kom inn på denne bloggen da jeg googlet Sebastian Laminates Masque-hårkuren. Vet du om den inneholder proteiner? Har fått beskjed om at jeg trenger en kur med proteiner som skal bygge opp håret mitt, men vet ikke om den inneholder det? Holder ikke med en som bare gir glans, liksom. :)