Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

27 January 2009

Sexy øyne på et blunk

1.Concealer2.Foundation3.Pudder.4 rouge/sol pudder 5. base(øyeskygge)på hele øyet

6.Hollywood vipper .Vent ca.20 sek før du setter de på!

7. Svart liner rundt øynene(flytende eller blyant)

8.Ta litt maskara på vippene, da holder de hele kvelden;-)

18 comments:

Anonymous said...

Fin video! Men hvilke øyeskygger bruker du her?
Ble et veldig fint resultat:)

Anonymous said...

å så fin hun ble :) du er så flink :)elsker bloggen din, får så mye tips :) ha en fin dag <3

Anonymous said...

hun ble kjempefin - men veldig vanskelig å se hva du gjorde :-(

Benedicte said...

Fantastisk!!!
Lurer på hvor du kjøper de falske vippene dine..?!:)

Anonymous said...

Jeg lurer på om jeg kan bestille time hos deg nå selvom det er flere månder til, slik at jeg er sikker på at det er ledig ?

Anonymous said...

Kan man gå bra brunette til blondine på en frisørtime?

Anonymous said...

Kul video, men ikke lett å få med seg hva du gjorde:)

Monica said...

Hei!
Jeg brukte to øyenskygger i fra Trucco : spirit og calypso.
Jeg kjøper vippene mine på make up store og H&M.
Ja, du kan gå fra blondine til brunette på en frisørtime, men det koster litt ekstra og tar lengre tid. I og med at håret må tilføres pigmenter. Det er bare til å bestille time når du måtte ønske, da får du ihvertfall den timen du vil ha:)

Anonymous said...

Du skulle bare visst kor mange ganga eg har gått fordi salongen din i Bergen! Bor ikke selv i Bergen, men søsteren gjer det så for å komme til byn må vi gå forbi salongen din. Og eg må si eg beundrer den like mye hver gang !:)
Første gangene eg gikk forbi visste eg ikkje at du hadde blogg, oppdaga det noen veke seinare, så nå følger eg med hver dag. :)
Har kjempe lyst til å bestille time med dere en gang...

Så btw viss det er noen som står uten for å beundrer salongen, så er det sikkert meg ;D Hah :p

Monica said...

hehe, så flott dere liker salongen min! Er mangen som stopper å stirrer, er bare artig det! Ta turen innom neste gang du er i Bergen:)

Anonymous said...

Leste du feil eller skrev du feil?;) Jeg lurte på om man kunne gå fra brunette til blondine på en frisørtime

Anonymous said...

hallo, det var jeg som lurte på vårmotene i år :D venter i spenning på et innlegg om det, jeg drar på tur nå lørdag :D neeeed some tips!! :D

Anonymous said...

Å så nydelig det ble !! Gud så flink du er, Monica.

Anonymous said...

Dritkult! eg syns det e så vanskelig å få på dei vippene eg.. øvelse gjør mester i guess. har bare prøvd ein gang før.. :)

Anonymous said...

Flott frisør og flott modell ;-P Gleder meg til å se deg igjen:-)
Klem fra Natalie.

Monica said...

Beklager, gikk litt fort i svingene. Riktig svar er at hvis du skal gå fra brunette til blondine kan det ta fra to til tre frisørtimer. Det er forskellige ting vi annbefaler litt etter typen hår. Det vanligste er avfarging eller striper, men da er det veldig viktig å bruke gode produkter i ettertid! Dette er jo som kjent en påkjenning for håret.

Anonymous said...

Hei, jeg har lyst til å prøve løsvipper, men lurer på før jeg setter i gang.. Pleier du bruke eyeliner i tillegg? I tilfelle, tar du den på før eller etterpå?

Monica said...

etterpå:)