Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

29 January 2009

sminkevideo2





Sminkevideoen vår fikk en god del tilbakemeldinger. Det kommer en ny ganske snart. Videoen vil gå ut på det samme, grunnleggende sminking og påsetning av vipper, bare mer detaljert . Jeg er veldig fornøyd med Joachim som lager/redigerer videoene våre, han er kjempe flink!
Jeg la merke til en kommentar som lå her på bloggen, angående privatlivet mitt..
Det som ikke blir brettet ut offentlig ønsker jeg, logiskt ,nok å ha for meg selv. Jeg vet at kommentaren ble publisert av en jeg kjenner , i og med jeg ikke har vært offentlig med noe slikt. Det er virkelig synd at folk har en slik trang til å slenge slike nedtalende kommentarer åpentlyst, men ikke tør å stå frem hvem man er?
Ha en fin dag!

12 comments:

Anonymous said...

Åh! Synd at folk skal gjøre noe sånt, spesielt noen man kjenner! skuffende!!

Hold hode oppe. Fin blogg

Anonymous said...

Men jeg lurer på en ting. Vogue er jo et merke. Er det et slags samarbeid dere har?

Titti said...

Stilig outfit!

Hvis du er opptatt av mote og klær vil jeg anbefale deg i å gå inn på denne bloggen:
www.tittislilleverden.blogspot.com

Verdt en titt ;)

Anonymous said...

Du er så pen monica:)
SKulle gjerne hatt alle klærne dine;) Kan ikke du ta bilde av garderoben din og legge ut på bloggen?:)

Anonymous said...

hei! jeg bruker redken til håret mitt, alt fra sjampo til varmebeskyttelse.. har du noen formening om disse produktene? har fulgt med på bloggen din en stund og kan ikke huske at du har nevnt de i noen sammenhenger.
takk for svar!

katie

Monica said...

Vi har ikke sammarbeid med merket Vogue.
Ja jeg kan ta ett bilde av garderoben, men den er rotete! hihi;)
Redken er kjempe bra, elsker cat kuren, men synes shampooen og balsamen til Sebastian er bedre!!!

Anonymous said...

jeg har sendt deg en mail om du hadde noen fuskepelser eller vesker til salgs, men har ikke fått svar:-(

Anonymous said...

skal du på hårshowet som er i morgen,fredag, på D og A eller?:)

Anonymous said...

faen så stygg overleppe du har. men dette vet du vel.

Anonymous said...

det går an å sjekke ipadressen til folk og se hva de heter så kan du finne ut hvem som skrev til deg ang privatlivet ditt. så får hun/han en lite flause:) hehe fantastisk blogg! stå på!

Monica said...

Hei Titti.kjempe fin blogg!!!

Monica said...

Hei Pernille.
Skal få sjekket alt i morgen.
Nei, jeg får desverre ikke tid til å gå på hårshow.