Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

30 January 2009

Nydelig!!!

Det har vært så deilig vær i Bergen i dag, i morgen skal meg og Meena style Ivana fra top model. Tema fotoshoot med designer Sonia Wu , gleder oss!!!




4 comments:

Anonymous said...

Så fin du var Monica :-)

Anonymous said...

Monica,du er så nydelig! Virkelig modellpen:) Hvilket fargenummer er det på foundationen din og solpudderet ditt? Og hvilken mascara bruker du? og hvilket fargenummer på rougen din, hvis du bruker det? he,he.. ble litt mange spørsmål her, men du er bare alltid så fint sminket!!

Titti said...

Kjempefine bilder!

Hvis du er interessert i mote og klær, vil jeg absolutt anbefale deg å sjekke ut min MOTEBLOGG:
www.tittislilleverden.blogspot.com

Absolutt verdt en titt!!! :)

Anonymous said...

Hei Monica,
Digger bloggen din :) Og siden du er så flink må jeg benytte sjansen til å be om litt hjelp.

Lurer på om du kan gi noen gode råd ang spray tan, jeg har omsider kjøpt Shadow Tan og prøvde meg litt forsiktig frem nå i helgen :)
Men, kan du forklare hvordan du gjør det på hendene? Prøvde såvidt men det ble ikke noe bra så jeg var kjapp med å vaske hendene igjen, hehe :D
Jeg masserte først hendene med olje og havsalt, pluss tok på håndkrem, men da var det tydeligvis for mye fuktighet fordi fargen fløt bare utenpå. Var jo redd for at det skulle være for tørt og dermed suge til seg på knoker og slikt, men tror jeg fikk motsatt virkning.

Og, når du sprayer ansikt og kropp, smører du det utover? I tilfelle, hva bruker du til å smøre utover med? Jeg så jo at det måtte smøres utover for ellers ble det prikkete, men jeg brukte hendene siden jeg ikke hadde noe annet lurt å bruke.. Fikk da selvfølgelig farge inni hendene, hehehe :) Men man skal jo prøve og feile litt før det blir bra ;)
Håper du har tid til å svare, det ble litt langt dette her, hehe :)

Ha en strålende kveld og uke.

Hilsen Liv