Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

20 January 2009

Spray-tan!









Det er viktig å få tilstrekkelig med lys på huden, men man bør ikke overdrive! Soling er svært skadelig , fører til fortere rynker og ødelagt hud. Noe jeg ikke vil utsette meg selv for! Dette er hovedgrunnen til hvorfor jeg liker spray tan. Spray tan er helt ufarlig og man oppnår samme brunings resultat( litt gult)hihi, på kortere tid som om man hadde vært i solarium. Huden tar ikke skade av det og holder seg sunn og frisk!
Vi får jo de nødvendige solstrålene kroppen trenger, på naturlig vis.

Og som en liten påminnelse må jeg si at nå nærmer alle de store dagene seg! Husk at 22 februar er det STORT brudeshow her på hotellet, og den 26 februar vi opp ved flesland ,å style og sminke alle modellene til den kjente designeren Sonia Wu! :D
Og til sist (og viktigst!!) er det 30 års dagen min 7 mars! Da er det party

14 comments:

lena said...

hei så fin du var:)

jeg lurer på, de hårrullene dine heter dem ELHAIR?

eller det mulig å bestille fra deg eller noe?

ha en super kveld

Anonymous said...

Hei! :)
Hvilken selvbruning bruker du, og hvilken teknikk har du iforhold til smøring på hendene? :)

Du er en stor inspirasjon til oss andre frisører! :) Stå på! :)

Takk på forhånd, Thea

Anonymous said...

Hva må jeg ringe for å få bestillt time hos akkurat deg? Hvilken av salongene jobber du mest i?

Monica said...

Det er ingen problem, varmrullene kan du bestille ifra oss. Ring 40004438.
Tusen takk Thea! Etter erfaring liker jeg spray tan best. Den blir minst skjoldete.

jeg er bare på Hotel Norge nå, du kan ringe å bestille time på 55558810 eller 40004438, husk å si du skal ha time hos Monica!

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt øredobbene dine? utrolig fine!

Anonymous said...

Tror monica bruker shadowtan sraytan. For å ikke bli skjoldete på hendene smører du de med en god fuktighetskrem, så prayer du lett oppå håndflaten(aldri inni hendene) Ta en makeup svamp og jevn det ut. Pass på å ikke få mye mellom fingrene. Og bruk alltid veldig lite spraytan på hendene.
Og vips så har du et helt natulig resultat. Spraytan bestiller du på shadowtans.no

Anonymous said...

kommer ikke salgsbloggen idag`

Anonymous said...

Så utrolig fine solbriller!Hvor er de kjøpt? Og den genseren du brukte til ed hardy tightsene var super fin, hvor har du fått tak i den? Ha en fin kveld!

Anonymous said...

Hei monica:)
Hvor mange lesere har du egentlig?:)
Superfin blogg:D

Anonymous said...

Kjempe fin blogg!

Men jeg lurte på en ting!

Hvilke hårpodukter skal jeg bruke nårjeg har i varmerullene? før og etter jeg tar de i og hvor lenge skal de være i!?

Klem

Monica said...

Hei! Tusen takk for fine kommentarer alle sammen! øredobbene og brillene har jeg kjøpt i London. ja jeg bruker shadowtan spraytan!
jeg har ca 5000 lesere hver dag, og bloggen har jeg kun hatt siden august, så det er kjempe bra!!
Salgsbloggen vil bli slik at jeg legger ut enkelte innlegg i blant hvor jeg anonserer for klærene, og prisen. og for dem som er interresert er det bare til å ta kontakt! Pengene jeg får inn for klærene doneres til Leger uten Grenser. :)

Anonymous said...

hva er mailadressen din?

Monica said...

post@vogue-as.no

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt den buksa??:O