Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

20 January 2009

Ungkarskvinnen!!



Følger dere med på ungkarskvinnen DeAnna?? det er så utrolig gøy!
Jeg er så spent på utfallet etter mandagens besøk hos familiene. Virker jo som om det skjer litt action! Det er jo allerede spilt inn for lenge siden så vi kan jo få vite utfallet vis vi vil, men det er jo spennende å se det på tv! Jeg tror personlig ikke at det ikke blir noe varig kjærlighet, men er morro å følge med på intrigene!

2 comments:

Anonymous said...

Ungkarskvinnen er noe av det som er must og se på tv skjermpen for tiden! Den damen der er bare helt utrolig. Beundrer hun bare mer og mer. Skal ikke røpe noe men dumme meg søkte på navnet hennes for litt siden og da fikk jeg selvfølgelig med en gang opp hvem hun valgte. DET er det teite med at vi får vise seriene så mye seinere.

Anonymous said...

Forresten er jeg temmelig sikker på at dette paret blir ett av de som faktisk holder.