Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

24 February 2009

5 mars!


Torsdag 5. Mars kommer "glamormodellene" på TvNorge!!! Gleder meg kjempe masse til serien der man får se bak fasaden på glamourlivet ;-) Noen av jentene blir fulgt tettere enn andre. Jeg har reist til oslo å stylet alle jentene på håret til introen av serien, urolig sinnsykt gøyt og være med. Så da kan dere følge med hvor fin alle er på håret;)

2 comments:

Anonymous said...

Gleder Meg Til Det Jeg Også,
Blir sikkert Kjempe Gøy.
Og Er Sikker På At Alle Er Utroli Fin På Håret. Du Er Så Flink Med Slikt <3 :) Heheh..
Må Ta Meg En Tur Ned Og Ta EtterVeksten Min Snart Nå. :)
Klem Fra Michell Smines. :)

Anonymous said...

Stilig! Det skal jeg hvertfall følge med på! :)