Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

23 February 2009

Hvite Timberland, jaaaa!







Fikk endelig tak i Timberland skoene mine! Utrolig stress, skulle ikke tro at det var så vanskelig å finne de i riktig størrelse. Har de i svarte fra før av ,men måtte ha hvite nå når jeg skal til Geilo. Er jo så fint med disse skoene i snøen! Det er jo fremdeles vinter ute, men selvom det er surt og kaldt, er det viktig å kle seg hot!

13 comments:

Anonymous said...

hvor har du kjøpt den kvite pelsesten du har på deg under black bride?:)

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt skoene og hvor mye koster de? De var RÅ ;)

Anonymous said...

Hele du er rå, Monica! Hadde vært lykkelig om jeg bare kunne "mix'n match" halvparten så bra som det du kan.. Skulle leid deg som personlig stylist! ;)
Du ser alltid bra ut, you fabelous girl!! :)

Anonymous said...

ville bare si at jeg ser på deg som et forbilde:)
Skal bli frisør selv, og går ordentlig inn for det. Håper jeg blir like flink som deg! :)

Stine:)

Amanda-Lauré said...

Hvor er det Vouge ligger i Bergen ? :)

Anonymous said...

Hvilket merke er brillene du har på her?=)

Anonymous said...

Hei hei!
Utrolig stilig blogg. Jeg har blåndt hår selv og syntes du har så utrolig vakker blånd farge. Men hvordan får du det til egentlig? På alle bildene er du helt glans full. Jeg bor i oslo og har prøvd utrolig mange frisører men har veldig lyst til å prøve deg en gang. Eller noen på frisørsalongen som er flinke på blondt hår. Men problemet er jo selvfølgelig at jeg bor i oslo. Men hvis det skulle skje et underverk en gang at det startet en voug frisør salong i i oslo eller at du kommer hit for å ordne hår. Så skriv det på bloggen din :)
Mvh: Andrea

lena said...

hei er så usikekr på hva jeg skal gjøre med håret mitt nå,vært fint om du kunne tatt en titt på bloggen min og gitt meg noen tips utfra bildene

klem

Anonymous said...

NYYYDELIG bilde av deg på headeren!! Kjempepen som alltid :)


Sjekk ut HOTBLOG.NO - Helt nytt design!
Mote, trend, kjendis, gavetips, osv.

Anonymous said...

Hvordan ornder du håret ditt? sånn du har på bildet?? Syntes du er så vakker :)

Jo, forresten en ting til. Tar du spray tan i ansiktet også? Eller bare på kroppen?? (-:

Monica said...

Hvite pelsen er kjøpt på steel på lagunen. fikk sendt skoene fra timberland i bogstadveien i oslo.
salongen min ligger på hotell norge i torggaten 2.
Brillene mine er marc jacobs.
jeg kurer håret mitt en gang i uken, å bruker masse varmruller.

Anonymous said...

Utrolig kul stil!! De marcjacobs brillene? Er de gamle? Finner de ikke..

Håper på svar ;)

Anonymous said...

Hva merke og hvor har du kjøpt jeansene på bildet? og hvor høy er du egentlig :)