Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

28 February 2009

Vinterfeire!!

Håper alle kommer til og ha en super helg, sikkert mangen som reiser i neste uke, men ikke jeg, må jobbe og er 30 på mandag kan dere tenke dere HjELP jeg er blitt gammmmmmmel, men elsker det .
Alle tror jeg har satt på ny hairex, men har bare fått meg parykk;)GOD HELG.










7 comments:

Magdalena Krupa said...

30??? You mean 20 :))))

Anonymous said...

haha, det ser IKKE ut som om du er 30 år! angrer du på at du klipte håret ditt?

Anonymous said...

trodde du var max 25:) du er jo så fin med det korte!! men greit å variere da. Selv har jeg langt, men har veldig lyst å klippe meg. Tørr ikke!!

Anonymous said...

hvor er den grå jakken du har på deg nder sonia wu fra?? hvor får man tak i den

Anonymous said...

HURRA HURRA HURRA!!!

GRATULERER SÅ MYE MED 30-ÅRSDAGEN MONICA, MÅTTE FEIRINGEN BLI SUPERFIN OG MANGE FINE GAVER DEG FINNE.

Store Gratulasjonsklemmer fra
Torill :-)

Anonymous said...

Gratulerer med den store dagen, Monica! :)
You look amazing!!

Monica said...

Jeg har ikke klippet håret bare tatt ut ex, men savner langt hår!!!

Grå jakken du finner link på siden Sonia Wu hun har så mye fint!!!!