Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

02 March 2009

MIN EGEN LOUIS VUITTON VESKE



Jeg er 30 år i dag, helt utrolig som tiden har gått…..
Når jeg våknet opp i morges kom min kjære med kake og gave. Og gjett, det jeg ønsket meg alle aller mest. MIN EGEN LOUIS VUITTON VESKE- KA KUL!!! Jeg ble selvfølgelig kjempe glad. Jeg hadde ikke trodd det. Han er veldig snill med meg og gjør meg bortkjemt. Takk Kyrre, du er verdens beste kjæreste. (Men jeg er verdt det, hi hi)

Etter vår koselige morgen frokost sammen dro jeg på Sats. En god start på dagen. Der løp jeg i en time, det var godt å få svettet litt. Prøver å holde meg i form, men noen ganger er vanskelig i en travel hverdag…

Så nå gleder jeg meg til i kveld. Da skal jeg holde besøk for mine aller nærmeste:O) Men aller først må jeg jobbe litt....
Ha en fin dag alle sammen.







6 comments:

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Vet ikke om du så meldingen fra forrige innslag, men nok en gang Gratulerer med den stooooooore dagen.

OG DEN FLOTTE VESKEN!!!!!! Skulle gjerne vært dens eier, ha ha. Ja han er snill han Kyrre, men er enig i at du fortjener den virkelig.

Ha en fortsatt fin bursdag,
Klemz Torill + jentene

Anonymous said...

gratulerer m dagen!og vesken er rååååååå!

Monica said...

Tusen takk Torill den er døds tøff, han er kjempe snill!!Kos deg

Tusen takk

Anonymous said...

Gratulerer med dagen og ikke minst vesken!! Kjempe grei kjæreste du har :-)

Anonymous said...

Hei! Syntes det er veldig gøy å følge med på bloggen din, monica! Tror det er en del misunelige små-jenter som også følger med og liker å diskuter om deg! At du ser ut som en kjendis gjør du jo, og det er jo bare kult!! Du skiller deg ut og er ikke redd for hva andre sier om deg.......det skal du ha, du er en skikkelig tøffing!! Jeg digge stilen din for du er bare helt rååååå.Men en ting lurer jeg på og håper du kan svare erlig på det, har du silicon i brystene dine?? Hilsen en som elsker å lese bloggen din:-))) Gratulere med dagen :-)))

Anonymous said...

gratulerer :)) Elsker bloggen din!
Hvor mye betalte han for vesken?