Welcome to my blog!

This blog is created to keep all of you up to date with the latest fashion, hair, make-up and trends. So who am I? I am a workaholic, shopaholic, fashion-obsessed girl, who has studied the art of styling around the world. I currently own and run one of the hottest hair salons in Scandinavia, Vogue in Bergen. Join me on this wild ride of fashion...

09 March 2009

30 årsdag

Dette var alle bildene jeg fikk tid til å ta på lørdag! Skal få tak i bildene fra moteshowet vi hadde, så de kommer senere.
Når det gjelder gavene kan jeg nevne at hos mine klubbvenninner fikk jeg et helt stunning armbånd og nye guess sko. Bestisen min Hege Elin ga meg noen sandaler i merke Bcbg Max Azria og øredobber fra Jessica Simpson. Og fra resten av gjengen fikk jeg joggesko, champagne med åpner, vin, den råeste guess vesken fra søsteren til min kjære, lysestaker, blomster, lekker blomstervase, opphold for to på flott hotell, smykker, rensekrem, støvletter fra Bianco, lekre hansker fra filippa k, glass (fikk et annet glass som jeg klarte å ødelegge, men jeg skal ordne et nytt, typisk meg) dyrberg kern smykker, treningsklær, gavekort fra Shoe She, penger osv... Sorry hvis jeg har glemt noe, vanskelig å huske alt når jeg har fått så masse, bilder kommer!
Tusen takk alle de flotte modellene min som stilte på lørdag, dere er super!
Og ikke minst en takk til Chris som opptrådte for oss!










5 comments:

Anonymous said...

så gøye bilder monica!gleder meg til å se hva du fikk!:)

Anonymous said...

ok,noangrer eg på at eg ikkje kom....tr d igjen :)))))

Anonymous said...

samme her.......angrer på at jeg ikke kom ....men neste gang :))) så stilig kjole monica ;D

god klem fra rigmoren :)))

Anonymous said...

Kem e d som e modellane dine og kor finn du dei?

Anonymous said...

hey snuppa... må takke for en knall fest:-) storkoste oss, meg og arne;-) men savner bilde av oss der.. hehe... må gjentaes vennen;-) klem anette